.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بعد از گذشت حدود 4 ماه ؛
بالاخره فرماندار قائمشهر معرفي شد
با حضور استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ،مراسم معارفه فرماندار جدید قائمشهر برگزار شددر اين مراسم ...
بالاخره فرماندار قائمشهر معرفي شد

با حضور استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ،مراسم معارفه علی پیرفلک فرماندار جدید قائمشهر برگزار شد

به گزارش شمال نیوز ،در اين مراسم كه در آمفي تئاتر شهرداري قائم شهر با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان ، استاندار مازندران ، نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی برگزار گرديـد حجت الاسلام والمسلمين معلــمي نماينده محترم مردم مازندران در مجلس خبــرگان رهبري و امام جمعه قائم شهر ضمن برشمردن آثار و بركات انقلاب اسلامي سال 57 به نقش و تاثير آن در ساير كشورها اشاره و تاكيد كرد. انقلاب اسلامي توانست بر پايه امامت و ولايت نظامي نو براساس آموزه هاي قرآني بسازد و آنرا به ساير كشورها صادر نمايد. بطوريكـه سيد حسن نصــراله به شاگردي مقــام معظم رهــبري نائــل و بـدان افتخار مي كند.

وي خدمتگزاري به مردم را موهبتي الهي دانست و به مديران دستگاه ها توصيه كرد در صورت اخلاص در كار هيچگاه عمل آنها ضايع نخواهد شد.

عــزت اله اكبري نماينده مردم قائم شهر ، سوادكوه ، جويبار و كياكلا در مجلس شوراي اسلامي ضمن خوب توصيف كردن فضاي كاري استان و تعامل مديران و مسئولين استاني و شهرستاني ، به خدمات صورت گرفته درخصوص جذب سرمايه گذاري خارجي اشاره و تاكيد كرد بحمداله و با حمايت هاي ويژه رياست محترم جمهور در آينده نزديك مشكلات نساجي مازندران و البرز مركزي مرتفع و از اين باب استان و شهرستان منتفع خواهند شد. وي دولت دكتر محمود احمدي نژاد را بدون حاشيه و كارآمد توصيف و تاكيد كرد : جمهوري اسلامي برخلاف اظهار نظر دشمنان ، قابليت تمام و كــاملي از نظام قـدرتمند اسلامي را داراست.

در ادامه دكتر سيد علي ادياني راد نماينده محترم مردم قائم شهر‌، سوادكوه ، كيــاكلا و جويبار در مجلـــس شوراي اسلامي ضمن اشاره به رويــش جـديد مديران و مسئولين توانمند مازندراني و انتقال آنان به ساير استانها و نقاط كشور تاكيد كرد در اينگونه مراسمات توديع معنا ندارد بلكه جابجائي خدمت است كه صورت مي گيرد .

وي به آمادگي استان مازندران جهت توسعه همه جانبه در راستاي سياستهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت خدمتگزار گفت : مازندران نياز به هيچ نسخه توسعه ندارد و اگر تمامي نهادهاي حكومتي با تلاش و جديت فراوان مصوبات دولت را اجراء كنند و نمايندگان نيز با نظارت آنها را پيگيري نمايند استان مازندران و به تبع آن شهرستان قائم شهر به جهت آمادگي زيرساختهاي توسعه ، همدلي و همگرائي مسئولين از موقعيت ممتاز و ويژه اي برخوردار است.

در ادامه مهندس قلي زاده فرماندار سابق قائم شهر و معاونت امور عمراني استانداري خراسان شمالي به نقش همدلي و همگرائي مسئولين در دوران تصدي گري وي در قائم شهر اشاره كرد و گفت : آنچه كه من در زمان خدمتم در قائم شهر انجام دادم تلاش به رسم سربازي نظام و با تبعيت از ولايت بوده كه با همكاري و تلاش نمايندگان محترم مجلس ، مسئولان محترم استان و شهرستان توانسته ايم كارها و اقدامات خوبي را در اين شهرستان انجام دهيم . مسئولان سربازان نظام و ولايتند و در هر نقطه اي كه باشند بايد كار و تلاش را انجام دهند.

طاهايي، استاندار مازندران توديع را وديعه اي به انسان جهت انجام وظيفه از ناحيه اي به ناحيه ديگر دانست و اعلام كرد : مسئوليتي كه به امانت به ما سپرده شده به شخص ديگري واگذار مي شود و تكليف سنگيني از اين باب بر دوش مسئولين قرار داده كه همگان بايد به نحو احسن اين تكليف را انجام دهند.
در ادامه طاهايي ضمن اشاره به مصوبات سفرهاي رياست محترم جمهور و هيئت همراه اشاره كرد و گفت : برخي از اين مصوبات به مرحله اجراء در نيامده كه لازم است مديران شهرستاني و در راس آنها فرماندار محترم با برگزاري جلسات منظم اين مصوبات را پيگيري و اجرا نمايند.

مهندس طاهائي استاندار مازندران از مسئولان بعنوان پدران مردم ياد كردند كه بايد دلسوزانه نسبت به رفع مشكلات آنان اقدام نمايند .

وي از فرماندار قائم شهر خواست تا از استعدادها و ظرفيت هاي موجود شهرستان استفاده تا زمينه ساز رشد و تعالي منطقه گردد. شايان ذكر است در پايان حكم فرماندار قائم شهر توسط مهندس طاهائي به آقاي علي پير فلك تقديم گرديد..


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بی نام 24 بهمن 1389
تشکر از نمایندگان مجلسمون که با حضور شان درمراسم معارفه فرماندار قائمشهر مشت محکمی بر افرادی که شایعه کرده بودند یکی از نمایندگان با انتخاب پیرفلک مخالف بوده اند زد
نا شناس 24 بهمن 1389
من تعجبم اقايان ادياني و اكبري چطور رو دارند در مجامع ظاهر شوند؟
نا شناس 24 بهمن 1389
اگر این مدیران نسل های قبل کار رو بدن دست جوان های تازه کار مطمئن باشید امید برای پیشرفت هست اما تا زمانی که سیاسی کاری و حرف خشک و خالی باشه روزنه ی امیدی نیست. چه پیرشفتی در 10 سال گذشته با این مدیران توانمند و فنی رقم زدند که همه حرف می زنن!!!!!!!!!!!
نا شناس 24 بهمن 1389
ان شاءالله دركارش موفق باشد وبه مناطق محروم بخش مركزي وبخصوص بخش كياكلا توجه ويژه داشته زيرادربخشها استعدادهاي زيادي وجوددارد
lمهران 25 بهمن 1389
انشاءالله كانديداي جنابعالي كه راي آورد بتونه سربلند درجامعه ظاهر بشه!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.